Završena prva dionica nove biciklističke staze u Beču

Zašto se u Beču živi najbolje na svijetu?

Dok su u Zagrebu vijesti o puknuću cjevovoda, vrelovoda ili bilo koje druge zastarjele i loše održavane gradske infrastrukture gotovo svakodnevne, Beč svakog dana iznenađuje podizanjem kvalitete javnog prostora. Jučer je, primjerice, otvorena prva dionica nove biciklističke staze uz Linke Wienzeile kojom će biciklisti sada lakše i sigurnije moći stići do poznate bečke tržnice Naschmarkt.

U ponedjeljak je u Beču otvorena prva dionica nove biciklističke staze koja prolazi pored čuvene galerije Secession te uz Linke Wienzeile vodi prema tržnici Naschmarkt. Staza će u cijeloj svojoj dužini biti završena najkasnije do 13. prosinca ove godine.

„Svaka biciklistička staza koju gradimo u našem gradu doprinosi zaštiti klime. Vožnja biciklom znači svakodnevnu slobodu, kretanje i radost, a da bi naše građanke i građani bili sigurni u biciklističkom prometu stalno radimo na poboljšanju postojećih i izgradnji novih biciklističkih staza“, naglasila je zamjenica bečkog gradonačelnika i gradska vijećnica za zaštitu klime Birgit Hebein. „Sada smo dovršili prvu dionicu nove biciklističke staze, a posebno me raduje što se građevinski radovi odvijaju brzo, prema planu i bez većih prometnih problema, također zahvaljujući velikoj pomoći policije.“

  • © Mobilitätsagentur / Christian Fürthner

Prve reakcije Bečanki i Bečana, a posebice biciklista su vrlo pozitivne. Ova se biciklistička staza uz Linke Wienzeile dugo očekivala i njenim se dovršetkom stvara kontinuirana, atraktivna i sigurna veza za bicikliste od Bečke državne opere do rubnih dijelova grada kod Purkersdorfa. Također, novom biciklističkom stazom uz Naschmarkt konačno će se zatvoriti bečka biciklistička mreža.

Zbog oštećenja kolnika uslijed velikog prometnog opterećenja prometnice uz Linke Wienzeile, istovremeno se uz izgradnju biciklističke staze u potpunosti obnavlja i cesta.

  • © Straßenverwaltung und Straßenbau MA 28

Dvosmjerna biciklistička staza široka je dva metra, a između kolnika i biciklističke staze nalazi se sigurnosna linija širine jednog metra koja omogućuje dovoljno prostora za ulazak i izlazak iz automobila, kao i za dostavna vozila. Ono što je možda najvažnije, izgradnjom ove biciklističke staze značajno je poboljšana sigurnost cjelokupnog prometa.

Druga dionica biciklističke staze do križanja s ulicom Köstlergasse trebala bi biti dovršena najkasnije do 13. prosinca 2019. godine.

S.F. / Ekovjesnik

 

 

VEZANE VIJESTI

Beč postaje policentričan grad s novim središtima gradskog života

U sklopu novog koncepta urbanog razvoja „Mittelpunkte des städtischen Lebens - Polyzentrales Wien“ (Središta gradskog života - Policentrični Beč) nastat će oko 50 manjih gradskih središta do kojih će građani moći doći za svega 15 minuta javnim prijevozom, biciklom ili pješice!

Bečanke i Bečani mogu držati razmak jer im to omogućuje odgovorna gradska uprava

Dok su pojedine zagrebačke ulice u Donjem gradu gotovo mjesec dana nakon potresa još uvijek pune srušenih dimnjaka, opeka i ostalog građevinskog otpada iz oštećenih zgrada, u Beču usred krize koronavirusa otvaraju privremene pješačke zone i „zone susreta“ kako bi se omogućilo lakše i sigurnije kretanje te provođenje mjera socijalnog distanciranja.

Biciklistički promet u Beču obara rekorde

U doba klimatskih promjena bicikl postaje sve značajnije prijevozno sredstvo. Da su toga svjesni i građani Beča, pokazuju statistički podaci o tamošnjem biciklističkom prometu koji je od 2011. godine do danas u neprestanom porastu. Vožnja biciklom je, naime, nakon pješačenja najpovoljnija prometna opcija koja uz to i čuva okoliš.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER