Rijeka nastavlja s razvojem integriranog putničkog prijevoza

Potpisivanje Ugovora o nastavku suradnje u sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza

U četvrtak 7. siječnja, u Rijeci će se potpisati Ugovor o nastavku poslovne suradnje na provedbi uključivanja željeznice u sustav javnog gradsko-prigradskog prijevoza Grada Rijeke.

Ugovorom se tako i u 2021. godini nastavlja suradnja HŽ Putničkog prijevoza i riječkog javnog prijevoznika Autotroleja kojom se korisnicima omogućava da korištenjem jedinstvenih putnih karata - mjesečnih pokaznih karata, godišnjih radničkih i 65+ karata te „cvikalica“, do svojih odredišta stignu kombinirajući prijevoz autobusom i vlakom, i to bez dodatnih nadoplata.

Kako javlja Grad Rijeka, Ugovor će potpisati gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, Zlatko Komadina, župan Primorsko-goranske županije, Tomislav Klarić, gradonačelnik Bakra, Mario Čiković, načelnik Općine Matulji, Željko Ukić, predsjednik Uprave HŽ Putnički prijevoz d.o.o. te Alberto Kontuš, direktor KD Autotrolej d.o.o. Rijeka.

Vlak prometuje na relaciji od Permana i Jurdana na zapadu do Škrljeva na istoku, a potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana.

  • Vlakovi povezuju istok i zapad šireg riječkog područja / Foto: YouTube Screenshot

Cilj nastavka suradnje u sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ Putničkog prijevoza i autobusima Autotroleja je potaknuti povećanje broja putovanja javnim prijevozom te posljedično smanjiti broj osobnih automobila na cestama, povećati sigurnost u cestovnom prometu i doprinijeti smanjenju ispušnih plinova.

Podsjetimo, Rijeka je nakon Zagreba i Splita bila treći hrvatski grad u kojemu je HŽ u suradnji s javnim gradskim prijevoznicima uveo integrirani sustav prijevoza putnika. U lipnju 2018. potpisan je Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke kojim je definirana suradnja na području prijevoza putnika, izdavanje zajedničkih pretplatnih karata i tarife, usklađivanje voznih redova i drugi elementi integriranog prijevoza.

Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Zbog ovih ćete stanica metroa poželjeti (ponovno) otputovati u Napulj

Radovi na izgradnji nove stanice Capodichino linije 1 napuljske podzemne željeznice privode se kraju. Stanica će od 2024. godine središte Napulja povezivati sa zračnom lukom, a godišnje će opsluživati ​​60 milijuna putnika. Punom parom radi se i na stanicama Centro Direzionale i Tribunale, koje bi trebale biti dovršene u roku od šest mjeseci.

Od rujna „gradskim“ vlakom od Šapjana do Fužina

Promotivnom vožnjom vlaka na relaciji Rijeka-Jurdani-Rijeka, jučer je najavljeno uvođenje integriranog sustava prijevoza putnika koji će u primjeni biti već od rujna ove godine, a putnici će s istom kartom moći koristiti usluge riječkog Autotroleja i HŽ-a na širem riječkom području, javlja Novi list. 

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER