Berlin nastavlja sa širenjem tramvajske mreže

Najavljena izgradnja nove tramvajske linije Johannisthal – Gropiusstadt

U južnom dijelu Berlina nalaze se gusto naseljene stambene četvrti i poslovne zone koje još uvijek nisu dostupne tramvajskim linijama. Odjel berlinske senatske uprave za zaštitu okoliša, mobilnost, zaštitu potrošača i klime trenutno utvrđuje rutu nove tramvajske linije kojima će se povezati berlinski okruzi Treptow-Köpenick i Neukölln.

Nova tramvajska linija predviđena je planovima razvoja urbane mobilnosti i lokalnog prometa Berlina za razdoblje 2019.-2023. Linijom će se povezati gradske četvrti Johannisthal i Gropiusstadt, i to od sadašnje zadnje stanice u ulici Haeckelstraße u Johannisthalu do stanice podzemne željeznice Johannisthaler Chaussee (U7). Također se ispituje alternativni pravac do stanice podzemne željeznice Zwickauer Damm (U7).

Prema dosadašnjim saznanjima, puštanje u promet planirano je do 2029. godine. Novom tramvajskom linijom namjeravaju se zamijeniti i/ili rasteretiti postojeće autobusne linije u južnom dijelu Berlina te postići značajno širenje tramvajske mreže. Osim toga, izgradnjom nove tramvajske linije poboljšat će se i povezanost s regionalnim željezničkim prometom i to preko željezničke stanice Schöneweide koja se preuređuje od 2018. godine.

Više informacija o procesu planiranja i varijantama rute nove tramvajske linije bit će raspoloživo nakon održavanja online predstavljanja projekta koje će se održati 6. listopada 2022.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Zbog ovih ćete stanica metroa poželjeti (ponovno) otputovati u Napulj

Radovi na izgradnji nove stanice Capodichino linije 1 napuljske podzemne željeznice privode se kraju. Stanica će od 2024. godine središte Napulja povezivati sa zračnom lukom, a godišnje će opsluživati ​​60 milijuna putnika. Punom parom radi se i na stanicama Centro Direzionale i Tribunale, koje bi trebale biti dovršene u roku od šest mjeseci.

Berlin planira uvođenje teretnih tramvaja

Berlinski Senat razmatra mogućnost uvođenja teretnih tramvaja kako bi se prijevoz robe u glavnom njemačkom gradu u što većoj mjeri mogao organizirati na ekološki prihvatljiv način. Iako je u Berlinu ova ideja tek u začetku, neki drugi njemački i europski gradovi već je naveliko razvijaju.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER