U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm lani podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje

Prema istraživanju Ipsosa, svaki drugi ispitanik smatra da među trgovačkim lancima u Hrvatskoj dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost

Tijekom protekle godine aktivnosti dm-a su usmjerene na zdravlje, s posebnim naglaskom na zdravlje žena, čime se skrenula pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra, tijekom godine je osiguran dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju, a u suradnji sa stručnjacima kreirana je serija od šest podcasta te organizirana prva dm konferencija o ženskom zdravlju.

Snažan rast svih poslovnih pokazatelja

U četvrtak 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2022./2023. (1.10.2022. - 30.9.2023.) u kojoj je broj kupnji porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Zahvaljujući rastu svih ključnih poslovnih pokazatelja, promet dm-a u protekloj poslovnoj godini dosegnuo je 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.

„Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96 738 kupaca, što je gotovo 10 000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo, u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene. Konceptom Dobre cijene u svako vrijeme koji danas obuhvaća 17 300 proizvoda kupcima još smo jednom zajamčili povoljne i stabilne cijene, a prilikom uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda.“ – istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

  • Infografika drogerie markt Hrvatska

Rast povjerenja kupaca potvrđuje i istraživanje Ipsosa, u kojem je, u odnosu na prošlu godinu, 10 posto više ispitanika istaknulo da u dm-u najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (73 posto) te dekorativnu kozmetiku (58 posto). Gotovo ¾ ispitanika prepoznaje dm-ov koncept Dobre cijene u svako vrijeme te smatra da su proizvodi u dm-u dostupni po dobroj cijeni koja je trajno povoljna.

U protekloj poslovnoj godini dm uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka, a od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna je i u dm online shopu. Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone 'Moj dm', putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519 000 ljudi.

{ZAJEDNO} za bolje sutra

Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje, istaknuvši natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90 000 eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje.

„Zdravlje je najveće bogatstvo kojim raspolažemo i upravo zato mi u dm-u već dugi niz godina nastojimo našim aktivnostima dati doprinos boljoj zdravstvenoj skrbi naših sugrađana te unaprijediti kvalitetu njihovih života. Tijekom protekle godine aktivnosti smo usmjerili upravo na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te smo skrenuli pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj, tijekom godine smo osigurali dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju te smo u suradnji sa stručnjacima kreirali seriju od šest podcasta i organizirali prvu dm konferenciju o ženskom zdravlju, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

  • Tim znanstvenica Instituta Ruđer Bošković / drogerie markt Hrvatska

Inače, u sklopu ovogodišnjeg programa {ZAJEDNO} za bolje sutra timu znanstvenica iz Laboratorija za proteinsku dinamiku Instituta Ruđer Bošković upravo je dodijeljena vrijedna donacija za istraživanja raka jajnika u visini od 11.491,69 eura.

„Ova donacija će našim znanstvenicama omogućiti daljnja istraživanja u borbi protiv raka jajnika, posebice istraživanja utjecaja visokih doza vitamina C na djelovanje kemoterapije pod uvjetima povišenih razina hormona stresa - kortizola. Rak jajnika ostaje jedan od najčešćih oblika raka koji pogađa žene, a istraživanja ukazuju na složenu ulogu koju stres ima u njegovoj progresiji. Rezultati brojnih istraživanja upućuju na to da stres može utjecati na progresiju tumora, odgovor na kemoterapiju i preživljenje pacijentica, no molekularni mehanizmi u podlozi te povezanosti još uvijek su velikim dijelom nerazjašnjeni.“ – priopćili su iz Instituta Ruđer Bošković.

U svojim istraživanjima projektni tim IRB-a primijenit će niz sofisticiranih metoda koje će istražiti kako stanice raka jajnika reagiraju na kombinaciju kemoterapeutika, vitamina C i kortizola. „Rezultati dobiveni provedbom ovog projekta doprinijet će novim spoznajama i općenitom razumijevanju staničnih procesa uključenih u odgovor stanica raka jajnika na kemoterapiju. Očekivani dugoročni rezultat realizacije predloženog projekta je poboljšanje odgovora pacijentica oboljelih od raka jajnika na terapiju i sveukupno povećanje dobrobiti i kvalitete života pacijentica“, zaključuje tim znanstvenica IRB-a koji vodi dr. sc. Ignacija Vlašić, zajedno s dr. sc. Anđelom Horvat, dr. sc. Majom Jazvinšćak Jembrek, dr. sc. Nedom Slade i dr. sc. Majom Herak Bosnar.

Ulaganje u zaštitu okoliša i poticanje ekološke osviještenosti

Ranije navedeno istraživanje Ipsosa potvrdilo je da građani prepoznaju održivo i društveno odgovorno djelovanje dm-a. Svaki drugi ispitanik smatra da, među trgovačkim lancima u Hrvatskoj, dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost. Upravo je na području održivosti dm napravio važne pomake te je u protekloj godini uveo Sustav upravljanja energijom prema normi ISO 50001:2018. Norma će dm-u omogućiti dodatno poboljšanje energetske učinkovitosti s ciljem postizanja veće transparentnosti potrošnje energije i resursa, razvoja dodatnih aktivnosti i mjera za povećanje učinkovitosti i smanjenje potrošnje te podizanje svijesti djelatnika.

Poslovnu godinu 2023./2024. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2 056 djelatnica i djelatnika, kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji nudi bezreceptne medicinske proizvode. U ovoj poslovnoj godini dm planira uložiti više od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja.

VEZANE VIJESTI

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER