Rim uvodi mjere protiv divljeg parkiranja e-skutera

Utvrđena su područja grada na kojima se zabranjuje parkiranje električnih skutera

Rimska gradska uprava donijela je stroža pravila za iznajmljivanje i parkiranje električnih skutera i bicikala čime se žele riješiti problemi njihovog prevelikog broja te neodgovornog ponašanja pružatelja usluga i korisnika, javlja talijanska novinska agencija ANSA.

Talijanski glavni grad pripremio je mjere za ograničavanje „divljeg parkiranja“ e-skutera te odredio područja grada u kojima njihovo parkiranje više neće biti dopušteno. Zabrana parkiranja morat će se poštovati kako bi se pružateljima usluga odobrilo iznajmljivanje električnih skutera, a zahvaljujući tehnologiji geofencinga, korisnici će putem aplikacije operatera ubuduće moći vidjeti dijelove grada na kojima iznajmljivanje nije dostupno, kao i površine na kojima je dopušteno parkiranje.

Zabrana parkiranja e-skutera uvodi se na središnjim gradskim lokacijama poput trgova piazza Venezia, piazza del Popolo i piazza Navona, kao i duž poznate trgovačke ulice via del Corso te u području oko Koloseuma, Panteona i čuvene Fontane di Trevi. Na navedenim lokacijama neće biti moguće završiti korištenje i ostavljanje e-skutera. Nadalje, u središtu grada će se također ograničiti količina e-skutera te će operateri morati poštovati minimalnu udaljenost od 70 metara za svakih pet vozila istog operatora.

„To su nužne mjere kako bi se osiguralo poštovanje pravila te korisnicima ujedno olakšalo korištenje e-skutera. Cilj je zaustaviti nedisciplinirano ponašanje operatera, ali i samih korisnika“, izjavila je gradonačelnica Rima Virginia Raggi.

Zbog značajnog porasta korištenja sustava javnih električnih skutera i bicikala određuju se i nove lokacije rezervirane za njihovo parkiranje. Djelatnici gradskog odjela za mobilnost i promet kontinuirano će provoditi nadzor nad pružanjem usluga iznajmljivanja, dok će korištenje vozila nastaviti provjeravati i lokalna policija.

„Standardiziranjem podataka operatera također će se stvoriti jedinstvena platforma za praćenje usluga sustava javnih električnih skutera i bicikala koji djeluju na području Rima. Zahvaljujući ovim mjerama i temeljem preciznih podataka korisnika moći ćemo pratiti i ocjenjivati ​​usluge svih operatora“, izjavio je šef gradskog odjela za mobilnost i promet, Pietro Calabrese.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Luka Hamburg ubrzava elektrifikaciju teretnog prometa

Slobodni i hanzeatski grad Hamburg osigurava da luka Hamburg ostane privlačna za brodske kompanije i putnike te je stoga u najsuvremenijem hamburškom terminalu za krstarenja instalirano šest brzih punionica za električna vozila. Savezna njemačka vlada projekt je financirala s oko 260.000 eura.

Beč uvodi stroža pravila za e-skutere

Od travnja sljedeće godine vrijedit će stroža pravila za iznajmljene električne skutere u glavnom gradu Austrije, najavila je bečka dogradonačelnica Birgit Hebein. Nove mjere trebale bi riješiti probleme poput velikog broja e-skutera u centru grada i neodgovornog ponašanja korisnika iznajmljenih skutera koji ih ostavljaju na pločnicima i uz zidove zgrada zbog čega je Beč dosad zaprimio više od tisuću pritužbi građana.

Pariz uvodi strožu regulaciju e-skutera

U Parizu se od lipnja 2020. uvodi red u prometovanje istovremeno sve popularnijih i omraženijih e-skutera. Za upravljanje voznim parkom od ukupno 15.000 e-skutera Grad Pariz namjerava ovlastiti samo tri tvrtke i to u ograničenom razdoblju od dvije godine, a njihov konačni odabir znat će se tek nakon lokalnih izbora u ožujku.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER