Akcija „Očistimo grad“ provodi se do 15. srpnja

Zajednička akcija splitske Čistoće, komunalnog redarstva i građana Splita

Čistoća d.o.o. i Komunalno redarstvo Grada Splita u narednih mjesec dana provode akciju „Očistimo grad“. Akcija je započela 16. lipnja i trajat će do 15. srpnja, a cilj je dva puta obići sve gradske kotare i mjesne odbore te u dane redovnog odvoza glomaznog otpada odvesti sav zatečeni otpad, kako onaj prijavljen za odvoz, tako i onaj koji je nepropisno ostavljen na javnoj površini, izvijestili su iz Grada Splita.

„Mi smo u našoj predizbornoj kampanji najavljivali kako ćemo temeljito očistiti grad te zajedno s komunalnim poduzećem Čistoća i komunalnim redarima započinjemo akciju Očistimo grad koja će trajati mjesec dana. Temeljito ćemo očistiti najprije prostore oko kontejnera i zelenih otoka, a zatim deponije na javnim površinama. Što se tiče deponija na privatnim površinama, u dogovoru s privatnicima riješit ćemo i taj problem. Nakon mjesec dana izvijestit ćemo građane što smo napravili, a tada ćemo, vjerujem, imati čist grad“, kazao je splitski gradonačelnik Ivica Puljak.

„Svjesni smo kako Split može biti čist i ekološki uredan jedino ako u tome sudjeluju svi građani. Zato pozivamo svih da više paze na red i čistoću te da nam ukažu koji to prostori nisu čisti. Nakon što očistimo sve javne površine, pozvat ćemo građane da se još više drže reda da bi naš grad održali čistim, a potom ćemo pojačati i kontrole propisnog odlaganja otpada i one koji se ne budu držali reda, nećemo se bojati kazniti“, naglasio je splitski gradonačelnik.

Direktor Čistoće Split Lukša Regjo rekao je kako je akcija započela odvoženjem otpada iz gradskih kotara Meje i Varoš, a dalje će se odvijati prema redovitom rasporedu odvoza glomaznog otpada, koji građani mogu pronaći na stranicama Čistoće. Po nalogu komunalnog redarstva odvest će se i sav zatečeni, nepropisno odloženi građevinski otpad, koji će dalje biti predan koncesionaru na zbrinjavanje.

„Pokazat ćemo kako grad može biti čist, a dalje će sve ovisiti o građanima i njihovom pridržavanju pravila odlaganja otpada. Za sljedećih mjesec dana angažiran je povećani broj tehnike i ljudi, a u konačnici, nakon mjesec dana pokazat će se i koliko će to dodatno koštati Čistoću“, rekao je Regjo. Naglasio i kako će u kolovozu s radom početi i Reciklažno dvorište za građevinski otpad pri tvrtki Cemex te zaista više neće biti opravdanja za ostavljanje vreća građevinske šute po splitskim ulicama.

„U 2020. godini sa splitskih ulica prikupili smo 1.174 tone, a tijekom prvih pet mjeseci ove godine 350 tona građevinskog otpada. To košta sve građane ovog grada, jer to financiramo svi mi“, dodao je Regjo.

Zamjenik gradonačelnika Bojan Ivošević dodao je kako su maksimalne kazne za nepropisno ostavljanje građevinskog otpada definirane zakonom i komunalnim redom Grada Splita te iznose svega 250 kuna.

„Pozivamo nadležne da razmotre izmjenu zakona tako da jedinice lokalne samouprave navedene prekršaje mogu i strože kažnjavati, jer nije prihvatljivo da je kazna jeftinija nego trošak odlaganja. Samo u prošloj godini potrošili smo oko pola milijuna kuna čisteći tuđi otpad i neodgovorno ponašanje pojedinih sugrađana“, kazao je Ivošević te naglasio kako građane treba nastaviti educirati, a kako će se sustav odlaganja otpada dalje unaprjeđivati.

Građanke i građani Splita Čistoću mogu kontaktirati putem ocistimograd@cistoca-split.hr te prijaviti lokacije nepropisno odloženog otpada, a na stranicama je dostupan i obrazac „Očistimo grad“.

Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Najavljeno uređenje i proširenje pješačkih zona u splitskoj gradskoj jezgri

Splitski gradonačelnik Ivica Puljak i njegov zamjenik Bojan Ivošević najavili su početak realizacije projekata uređenja i proširenja pješačkih zona u povijesnoj jezgri grada. Krenut će se od obnove Hrvojeve ulice za čiju je izradu idejnog uređenja već objavljen natječaj, a potom slijedi uređenje pješačke zone unutar tzv. Varoškog trokuta te uređenje i proširenje Rive.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER