JYSK predstavio vrtni namještaj inspiriran prirodom
Čarobna Danska u Zagrebu - nesvakidašnje skandinavsko iskustvo u organizaciji kompanije JYSK
JYSK je u svoju ponudu uvrstio hotel za kukce, koji je ovog tjedna uz novi vrtni namještaj i dekoracije predstavljen na regionalnom događaju „Feel Scandinavia“.
Kukci su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za kukce. Ovaj proizvod, važan za ekosustav i očuvanje vrijednih oprašivača, predstavljen je uz novi vrtni namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju „Feel Scandinavia“ u organizaciji JYSKa.
Pored toga, predstavljeni su i novi vrtni setovi i proizvodi s FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog vrtnog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirirane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.
© JYSK
Prema riječima Ana-Marije Slukan, menadžerice prodaje i marketinga JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirirani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom te predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevnici koje se događaju na svjetskom nivou.
„Postoji izreka „Život je mijena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost“, naglasila je Ana-Marija Slukan.
Zvjezdana Novak, menadžerica komunikacija JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istaknula je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.
„Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza s malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu poduzeti kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo dovesti do zelenije budućnosti", izjavila je Zvjezdana Novak.
© JYSK
JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proljeće i ljeto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, veleposlanik Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regiji, kao i specifičnosti danskog stila života.
Pandemija je u proteklom periodu promijenila potrošačke navike - mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni s postojećom ponudom JYSKa.
Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivijim rješenjima postala svakodnevnica.
„Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo održati korak i svakom poslovnom odlukom potvrditi ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama i održivost“, kazala je Vesna Kukić Lončarić.
© JYSK
JYSK posluje u regiji s ukupno 145 trgovina i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspiriran prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrirana u svaki segment poslovanja - od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sustavne brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Ekovjesnik