JYSK predstavio vrtni namještaj inspiriran prirodom

Čarobna Danska u Zagrebu - nesvakidašnje skandinavsko iskustvo u organizaciji kompanije JYSK

JYSK je u svoju ponudu uvrstio hotel za kukce, koji je ovog tjedna uz novi vrtni namještaj i dekoracije predstavljen na regionalnom događaju „Feel Scandinavia“.

Kukci su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za kukce. Ovaj proizvod, važan za ekosustav i očuvanje vrijednih oprašivača, predstavljen je uz novi vrtni namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju „Feel Scandinavia“ u organizaciji JYSKa.

Pored toga, predstavljeni su i novi vrtni setovi i proizvodi s FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog vrtnog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirirane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

© JYSK

Prema riječima Ana-Marije Slukan, menadžerice prodaje i marketinga JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirirani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom te predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevnici koje se događaju na svjetskom nivou.

„Postoji izreka „Život je mijena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost“, naglasila je Ana-Marija Slukan.

Zvjezdana Novak, menadžerica komunikacija JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istaknula je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

„Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza s malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu poduzeti kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo dovesti do zelenije budućnosti", izjavila je Zvjezdana Novak.

© JYSK

JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proljeće i ljeto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, veleposlanik Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regiji, kao i specifičnosti danskog stila života.

Pandemija je u proteklom periodu promijenila potrošačke navike - mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni s postojećom ponudom JYSKa.

Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivijim rješenjima postala svakodnevnica.

„Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo održati korak i svakom poslovnom odlukom potvrditi ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost“, kazala je Vesna Kukić Lončarić.

© JYSK

JYSK posluje u regiji s ukupno 145 trgovina i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspiriran prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrirana u svaki segment poslovanja - od utjecaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sustavne brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

„Narančasti tjedan“ kao alternativa potrošačkom ludilu

„Stvari imaju svoju vrijednost! Umjesto poticanja potrošačkog ludila tijekom akcija 'Crnog petka', mi želimo podići svijest građana o važnosti ponovne upotrebe i Bečanima ponuditi brojne mogućnosti za popravke proizvoda“, poručuju iz Grada Beča.

Ovaj vrtni stol napravljen je od stare malezijske kuće

Indonezijsku tikovinu iz srušene malezijske kuće, staru štalu i tradicionalne kutije za rižu koje su koristili uzgajivači, JYSK je pretvorio u vrtni stol EBBESKOV  koji će se savršeno uklopiti u svako dvorište ili ljetnu terasu.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER