Predstavljen promidžbeni spot Rijeke kao Europske prijestolnice kulture

Hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost

U riječkom Art-kinu prezentiran je novi spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i RIJEKA 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o.

Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020., a svoju raniju međunarodnu premijeru imao je početkom ožujka na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu.

Novi promidžbeni spot predstavili su redatelj Dalibor Matanić, producent Sanjin Stanić i scenaristica Magdalena Lupi Alvir koja je istaknula kako je cijela ideja spota bila susret različitih gradskih lokacija i različitih karaktera koji ocrtavaju sliku grada i prikazuju Luku različitosti. Redatelj Dalibor Matanić rekao je kako su spotom htjeli poslati jednu poruku optimizma koji nas pokreće te se nada da su u tome i uspjeli.

Prema riječima Petra Škarpe, direktora Turističke zajednice grada Rijeke, film je snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turistička zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice, a za koji su pristigla 22 scenarija.

Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o., naglasila je kako su autori pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost, te istaknula da će promidžbeni spot koristiti u daljnjoj nacionalnoj i međunarodnoj promociji Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.

Gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel izuzetno je zadovoljan promidžbenim spotom koji za Riječane ima posebnu poruku jer se kroz njega isprepliću najvažniji riječki motivi. Također, gradonačelnik Obersnel se zahvalio Hrvatskoj turističkoj zajednici na potpori ovom projektu te najavio i suradnju na budućim projektima tijekom ove i iduće godine. 

Rijeka 2020 / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Predstavljen program Rijeke 2020 – Europske prijestolnice kulture

Svečano predstavljanje programa Rijeke – Europske prijestolnice kulture za 2020., uz druženje sa sponzorima i novinarima, održano je u zgradi Exportdrva, prostoru koji bi u idućoj godini trebao biti jedno od važnih mjesta održavanja izložbi i drugih događanja iz bogate kulturno-umjetničke EPK ponude.

Od otvorenja Europske prijestolnice kulture dijele nas još tri dana

U subotu 1. veljače 2020. Rijeka na više od 30 lokacija u centru grada, nudi preko 70 događanja za sve uzraste, ukuse i želje. U organizaciju cjelodnevnog programa uključen je izuzetno velik broj ljudi, udruga, umjetničkih organizacija, poduzetnika, ustanova i institucija.

U Rijeci postavljeno još pet višejezičnih ploča s povijesnim nazivima ulica i trgova

U sklopu projekta Europske prijestolnice kulture na još pet lokacija u središtu Rijeke postavljene su višejezične ploče s povijesnim nazivima ulica i trgova. Ploče su postavljene u ulicama Pod voltun, Marka Marulića i Šime Ljubića te na trgovima Riječke rezolucije i Grivica, a riječ je o projektu osmišljenom s ciljem isticanja bogate riječke povijesti i kulture.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER