Ulice u središtu Tel Aviva pretvaraju se u pješačke zone

Gradovi se sve više prilagođavaju potrebama pješaka i biciklista

Prošle godine jedna telavivska ulica u središtu grada privremeno je pretvorena u pješačku zonu, dok je druga za automobilski promet bila zatvorena samo petkom. S obzirom na veliko povećanje broja pješaka, ali i pozitivan utjecaj na poslovanje lokalnih trgovina, gradske vlasti odlučile su se oprostiti s automobilima u još 11 ulica.

Tijekom nekoliko narednih tjedana u 11 popularnih ulica grada Tel Aviv-Jaffa uredit će se nove pješačke zone s potpuno ili djelomično zabranjenim automobilskim prometom, javlja The Jerusalem Post. Gradske vlasti su ovu odluku donijele temeljem dobrih rezultata ostvarenih tijekom prošlogodišnjeg eksperimentalnog uvođenja pješačkih zona u središtu grada, nastojeći potaknuti poslovanje lokalnih trgovina i prilagoditi grad potrebama pješaka.

Samo jedna od tih ulica bit će zatvorena za automobilski promet tijekom večernjih i noćnih sati, dok će preostalih 10 postati nove pješačke zone s ugostiteljskim terasama i novom urbanom opremom.

„Otvaranje pješačkih zona u našem gradu dio je sveobuhvatnog plana kojim će se njegovo središte postupno namijeniti isključivo pješacima i biciklistima te dostavnim vozilima i javnom prijevozu“, rekao je gradonačelnik Tel Aviva-Jaffa Ron Huldai. „U posljednjih godinu dana Ulicu Levinsky smo pretvorili u pješačku zonu i za automobilski promet petkom zatvorili Ulicu Sheinkin, a građani su tu promjenu prihvatili s oduševljenjem.“

Na dijelovima ovih ulica označit će se zone kratkog parkiranja za potrebe dostavnih vozila koja se više neće moći parkirati ispred trgovina, a restoranima će se omogućiti postavljanje stolova i stolica u skladu s gradskim propisima.

S.F. / Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Školske ulice smanjile onečišćenje dušikovim dioksidom u prosjeku do 30 posto

Eksperimentalno pokrenut u sklopu provedbe mjera fizičkog distanciranja tijekom pandemije koronavirusa i s ciljem smanjenja onečišćenja zraka, program „Školske ulice“ („Rues aux écoles“) postiže izvrsne rezultate. Osim osiguranja sigurnog kretanja i boravka djece u prostoru ispred škola i dječjih vrtića te dodatnog ozelenjivanja javnog prostora, programom je postignut velik napredak u smanjenju onečišćenja zraka.

Pješačka zona širi se na dodatne četiri ulice u središtu Dublina

Privremena zabrana prometa ovog je ljeta utjecala na značajan porast prometa ugostiteljskih objekata i trgovina u nekoliko ulica u središtu Dublina. Zbog toga ih je dublinsko gradsko vijeće odlučilo trajno pretvoriti u pješačku zonu, no provođenje te odluke ne ide baš glatko.

Grad Velikih Promjena ne prestaje iznenađivati!

Pariška gradska uprava najavila je uvođenje zone bez automobila u središnjem dijelu grada. Od 2024. godine automobilski promet bit će zabranjen u većem dijelu središnjih pariških arondismana, čime će taj prostor biti rezerviran isključivo za pješake, bicikliste, javni prijevoz, osobe s invaliditetom i lokalno stanovništvo. Za prekršitelje zabrane predviđaju se velike novčane kazne.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER