Gemma B&D optimizirala poslovanje unapređenjem informacijsko-komunikacijskih tehnologija
Informacijskim i komunikacijskim tehnologijama do poboljšanja konkurentnosti i učinkovitosti
Projektom je predviđeno uvođenje novih i unapređenje postojećih IKT rješenja unutar tvrtke Gemma B&D koja će pridonijeti optimizaciji poslovnih procesa tvrtke i povećati njenu konkurentnost, a čime se istovremeno pridonosi i tehnološkom unapređenju te konkurentnosti hrvatskog gospodarstva općenito.
Od svog osnutka siječnja 1993. godine, tvrtka Gemma B&D, usmjerena je na uvoz, distribuciju i prodaju bijele tehnike u čemu je kroz proteklih 27 godina postala jedna od vodećih tvrtki u Hrvatskoj kroz zastupanje premium brendova kao što su Faber (Italija - nape), Franke (Švicarska – sudoperi, slavine i ugradbeni kuhinjski uređaji) te Liebherr (Njemačka - premium hladnjaci za kućanstvo i profesionalnu uporabu). Svi navedeni brendovi posvećeni su očuvanju okoliša kroz inovativne tehnologije kojima smanjuju potrošnju energije kako kod krajnjeg potrošača tako i u samoj proizvodnji uređaja. Tome svjedoče mnogobrojne nagrade i certifikati.
- Tvrtka GEMA B&D željela je ojačati svoje poslovanje u segmentu servisne službe te je stoga aplicirala za korištenje EU sredstava.
Stabilan i siguran rast
Poslovanje tvrtke ustrojeno je kroz dva sektora: prodaju i distribuciju kućanske opreme i profesionalne gastro opreme s odjelima uprave, financija i računovodstva, tehničko-servisne službe, nabave, veleprodaje te maloprodaje i marketinga. Većina uređaja iz asortimana tvrtke Gemma B&D dobavljiva je bez čekanja direktno sa skladišta. Važno je istaknuti da tvrtka raspolaže vlastitim centralnim servisom u Boćarskom domu u Zagrebu, kao i mrežom ugovornih servisera na području cijele Hrvatske.
Zahvaljujući pažljivom planiranju i predviđanju situacije na tržištu, tvrtka Gemma B&D kroz sve ove godine ostvaruje stabilan i siguran rast, bez obzira na sve turbulencije te se širi i na tržište regije kao distributer navedenih marki. Osim u Hrvatskoj, trenutno posluje u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Mađarskoj, Sloveniji i Srbiji.
Širenje na regiju, kao i uvođenje novih brendova u portfolio (Midea i Master Kitchen) dovelo je do potrebe uvođenja novih, viših standarda u poslovanju te integraciju nekoliko poslovnih sustava. Primat je stavljen na post prodajni segment, odnosno na tehničko servisnu službu kao prvi i osnovni preduvjet poslovanja na tržištu kućanskih uređaja.
- Tvrtka raspolaže vlastitim centralnim servisom u Boćarskom domu u Zagrebu, kao i mrežom ugovornih servisera na području cijele Hrvatske
Vrhunskom informatičkom opremom omogućene najbolje usluge za kupce
Poučeni prethodnim iskustvima, osim ljudskog potencijala trebalo je ojačati i informatičke resurse tvrtke. Takva odluka rezultirala je aplikacijom projekta tvrtke Gemma B&D na Javni poziv „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)-2“, Ref: KK.03.2.1.19. za koji su osigurana EU sredstva iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Projektom je predviđeno uvođenje novih i unapređenje postojećih IKT rješenja unutar tvrtke Gemma B&D koja će pridonijeti optimizaciji poslovnih procesa tvrtke i povećati njenu konkurentnost, a čime se istovremeno pridonosi i tehnološkom unapređenju te konkurentnosti hrvatskog gospodarstva općenito. Osim toga, cilj projekta bio je lakše i brže obavljanje radnih zadataka djelatnica i djelatnika tvrtke, što će ujedno pridonijeti povećanju prihoda, stvaranju novih uz očuvanje postojećih radnih mjesta te jačanju tržišne pozicije.
Osim modernim voznim parkom, serviseri tvrtke Gemma B&D sada se zahvaljujući uspješnoj provedbi projekta mogu pohvaliti i novom vrhunskom informatičkom opremom za dijagnostiku i rješavanje eventualnih problema, koja im omogućuje najbolju uslugu za kupca, čak i bez direktnog kontakta jer je osim radnih stanica osiguran i novi server koji osigurava puno veće brzine internet komunikacije.
- Osim modernim voznim parkom, serviseri tvrtke Gemma B&D mogu se pohvaliti i vrhunskom informatičkom opremom za dijagnostiku i rješavanje eventualnih problema.
Tvrtka Gemma B&D u Hrvatskoj i pet zemalja regije trenutno zapošljava preko 70 djelatnica i djelatnika s planovima rasta. Filozofija tvrtke bazirana je na premium brendovima vodećih svjetskih proizvođača kao i na potpunu logističku i servisnu podršku kupcima, prije, za vrijeme i nakon kupnje.
Za više informacija posjetite stranice tvrtke Gemma B&D.