Coca-Cola HBC Hrvatska na hrvatsko tržište uvodi KeelClip™
Coca-Cola ubrzava svoj put prema „Svijetu bez otpada“
Coca-Cola HBC Hrvatska prestaje upotrebljavati plastičnu omotnu foliju, koja se teško oporabljuje, i počinje primjenjivati KeelClip™, inovativnu minimalističku kartonsku ambalažu, koja se može u potpunosti reciklirati.
KeelClip™ će se upotrebljavati na svim pakiranjima do šest limenka Coca-Cole, Coca-Cole Zero i Schweppesa, a potom će se proširiti na dio ostaloga asortimana bezalkoholnih gaziranih pića koja na tržište dolaze u limenkama, priopćili su u četvrtak iz tvrtke Coca-Cola HBC Hrvatska.
Inovativnim rješenjima, poput KeelClipa™, Coca-Cola HBC Hrvatska nastoji doprinijeti stvaranju „Svijeta bez otpada“. Riječ je o sveobuhvatnome višegodišnjem planu koji je pokrenut u suradnji sa strateškim partnerom, tvrtkom The Coca-Cola Company, čiji je cilj riješiti izazove povezane s ambalažom. U sklopu plana jedan je od ciljeva i da primarna ambalaža kojom se Coca-Cola HBC koristi do 2025. godine postane u potpunosti oporabljiva, a dodatan je iskorak u tome smjeru i uvođenje KeelClipa™.
Kako se navodi u priopćenju, uvođenje KeelClipa™ predstavlja samo dio aktivnosti kojima Coca-Cola HBC kao „predvodnik društvenoodgovornoga i održivoga poslovanja“ smanjuje svoj utjecaj na okoliš. Ostale aktivnosti uključuju smanjenje težine ambalaže, povećanje uporabe obnovljivih materijala i prikupljanje ambalaže koja se stavlja na tržište.
Provodeći ovaj program, Coca-Cola HBC Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za jednu četvrtinu u posljednjih 10-ak godina uporabom lakših boca koje proizvode u suradnji sa svojim dobavljačima i partnerima. Uveden je i novi tip plastičnoga zatvarača kojim je omogućeno smanjenje težine zatvarača za gotovo 30 %.
„Svoju predanost održivomu poslovanju Coca-Cola u Hrvatskoj potvrđuje i proizvodima Römerquelle, prvom vodom u Hrvatskoj čija je ambalaža napravljena u potpunosti od recikliranih plastičnih boca. Također, Coca-Cola u Hrvatskoj smanjuje utjecaj na okoliš i svojim društvenoodgovornim projektima. Projektom Od izvora do mora potiče akcije čišćenja obala od ambalažnoga otpada te podiže svijest o važnosti primjerenoga odlaganja otpada i čuvanja hrvatskih vodnih bogatstava. U 2021. godini tim projektom prikupljeno je više od 16 tona otpada“, navodi se u priopćenju.
Podsjetimo, u listopadu 2021. godine Coca-Cola HBC se obvezala postići nultu stopu ispuštanja stakleničkih plinova duž cijelog lanca vrijednosti do 2040. godine. Tvrtka je izradila jasan plan i planira uložiti 250 milijuna eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje ispuštanja. „Tamo gdje ispuštanje stakleničkih plinova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, tvrtka će to ispuštanje ipak umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu klime“, obećavaju u tvrtki Coca-Cola HBC.
Ekovjesnik