Coca-Cola HBC Hrvatska na hrvatsko tržište uvodi KeelClip™

Coca-Cola ubrzava svoj put prema „Svijetu bez otpada“

Coca-Cola HBC Hrvatska prestaje upotrebljavati plastičnu omotnu foliju, koja se teško oporabljuje, i počinje primjenjivati KeelClip™, inovativnu minimalističku kartonsku ambalažu, koja se može u potpunosti reciklirati.

KeelClip™ će se upotrebljavati na svim pakiranjima do šest limenka Coca-Cole, Coca-Cole Zero i Schweppesa, a potom će se proširiti na dio ostaloga asortimana bezalkoholnih gaziranih pića koja na tržište dolaze u limenkama, priopćili su u četvrtak iz tvrtke Coca-Cola HBC Hrvatska.

Inovativnim rješenjima, poput KeelClipa™, Coca-Cola HBC Hrvatska nastoji doprinijeti stvaranju „Svijeta bez otpada“. Riječ je o sveobuhvatnome višegodišnjem planu koji je pokrenut u suradnji sa strateškim partnerom, tvrtkom The Coca-Cola Company, čiji je cilj riješiti izazove povezane s ambalažom. U sklopu plana jedan je od ciljeva i da primarna ambalaža kojom se Coca-Cola HBC koristi do 2025. godine postane u potpunosti oporabljiva, a dodatan je iskorak u tome smjeru i uvođenje KeelClipa™.

Kako se navodi u priopćenju, uvođenje KeelClipa™ predstavlja samo dio aktivnosti kojima Coca-Cola HBC kao „predvodnik društvenoodgovornoga i održivoga poslovanja“ smanjuje svoj utjecaj na okoliš. Ostale aktivnosti uključuju smanjenje težine ambalaže, povećanje uporabe obnovljivih materijala i prikupljanje ambalaže koja se stavlja na tržište.

Provodeći ovaj program, Coca-Cola HBC Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za jednu četvrtinu u posljednjih 10-ak godina uporabom lakših boca koje proizvode u suradnji sa svojim dobavljačima i partnerima. Uveden je i novi tip plastičnoga zatvarača kojim je omogućeno smanjenje težine zatvarača za gotovo 30 %. 

„Svoju predanost održivomu poslovanju Coca-Cola u Hrvatskoj potvrđuje i proizvodima Römerquelle, prvom vodom u Hrvatskoj čija je ambalaža napravljena u potpunosti od recikliranih plastičnih boca. Također, Coca-Cola u Hrvatskoj smanjuje utjecaj na okoliš i svojim društvenoodgovornim projektima. Projektom Od izvora do mora potiče akcije čišćenja obala od ambalažnoga otpada te podiže svijest o važnosti primjerenoga odlaganja otpada i čuvanja hrvatskih vodnih bogatstava. U 2021. godini tim projektom prikupljeno je više od 16 tona otpada“, navodi se u priopćenju.

Podsjetimo, u listopadu 2021. godine Coca-Cola HBC se obvezala postići nultu stopu ispuštanja stakleničkih plinova duž cijelog lanca vrijednosti do 2040. godine. Tvrtka je izradila jasan plan i planira uložiti 250 milijuna eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje ispuštanja. „Tamo gdje ispuštanje stakleničkih plinova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, tvrtka će to ispuštanje ipak umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu klime“, obećavaju u tvrtki Coca-Cola HBC.

Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

30 milijuna komada „R-Coeur“ staklene ambalaže za poticanje ponovne upotrebe

Od svibnja 2025. više od 16 milijuna Francuza moći će kupovati potrošačke proizvode u staklenoj ambalaži za višekratnu upotrebu u supermarketima četiri regije „Velikog sjeverozapada“. Riječ je o prvom koraku prema uvođenju ponovne upotrebe staklene ambalaže na nacionalnoj razini u okviru projekta ReUse, koji je s ciljem ubrzavanja transformacije načina proizvodnje, distribucije i potrošnje pokrenuo Citeo.

Coca-Cola i PepsiCo petu godinu zaredom najveći svjetski proizvođači plastičnog otpada

Break Free From Plastic je petu godinu zaredom identificirao najveće svjetske onečišćivače plastičnim otpadom. Ove godine provedeno je 397 akcija čišćenja i revizija otpada u 44 zemlje svijeta na šest kontinenata, u kojima je 14.760 volontera prikupilo čak 429.994 komada plastičnog otpada s ciljem identificiranja tvrtki odgovornih za onečišćenje plastikom.

U Coca-Coli tvrde da ljudi i dalje žele plastične boce

Coca-Colina šefica za ekološku održivost svojim izjavama na Svjetskom gospodarskom forumu u Davosu vjerojatno nije nikoga previše iznenadila. Posve je jasno da zastupa stajalište multinacionalnog giganta čije se poslovanje zasniva na rastu prodaje i ostvarivanju profita, a ne na brizi za očuvanje okoliša. Pravi odgovor na njene tvrdnje mogu ponuditi potrošači ili barem njihov ekološki osviješteniji dio, a pojedine organizacije za zaštitu okoliša već pozivaju na bojkot Coca-Colinih brendova.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER