Kampanja „Odvoji, lako je“ osvojila brojna domaća i regionalna priznanja na Danima komunikacija
Čestitke agenciji CTA komunikacije i Čistoći Split!
Agencija CTA komunikacija i Čistoća Split za edukacijsku kampanju „Odvoji, lako je“ već su osvojili nagradu za digitalni marketing SoMo Borac u kategoriji „Content“, a proteklog vikenda na „Danima komunikacije“ u Rovinju osvojili su dodatne četiri prestižne nagrade.
„Iznimno nam je drago što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali videospot, koji smo radili u suradnji sa splitskim reperom Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest. BalCannes je tradicionalno najjače regionalno marketinško natjecanje te smo jako ponosni na čak dva srebra koje je „Odvoji, lako je“ osvojio, a nagrade IdejaX i MIXX potvrđuju da je našu kampanju vidjela i prihvatila čitava Hrvatska. Zahvaljujemo stručnim žirijima te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i regije“, izjavio je Petar Tanta, direktor CTA komunikacija povodom dodjela nagrada održanih proteklog vikenda u Rovinju u sklopu konferencije „Dani komunikacija“.
Kampanja „Odvoji, lako je“ osvojila je dva srebrna BalCannesa u kategorijama Positive Change Mosaic: Green Impact te u kategoriji Market Mosaic: Miscellaneous. IdejaX „Odvoji, lako je“ nagradila je srebrnom statuom u kategoriji Best of Positive Change: Priroda. Kampanja se posebno istaknula i kao glavni dobitnik MIXX-a u kategoriji Cross-Media Integration Campaign, koja nagrađuje projekte koji uspješno kombiniraju online i offline medije u neodvojivu cjelinu kako bi se ostvario zadani cilj.
Podsjetimo, provedba kampanje o novom sustavu odvajanja otpada putem polupodzemnih spremnika „Odvoji, lako je“ pokrenuta je u travnju 2023. Cilj kampanje bio je informiranje i edukacija građana o pravilnom odvajanju otpada u kućanstvima i njegovog pravilnog odlaganja u za to predviđenim polupodzemnim spremnicima. U tome građankama i građanima Splita pomaže i nova mrežna stranica „Odvoji, lako je“, a mogu se informirati i na Facebook i Instagram stranici Čistoće d.o.o. Split.
Prvi prvi promotivni spot kampanje „Odvoji, razdvoji”, osmišljen u suradnji sa splitskim glazbenikom Vojkom V., postao je senzacija koja se pjevala i puštala u splitskim klubovima, ali i dječjim vrtićima. Promo spot „Put otpada“ imao je za zadatak pokazati građanima da „Ne ide sve na isto misto“ i da će njihov pravilno odvojeni otpad, biti i pravilno zbrinut. Posljednji spot u fokus je stavio zagađenje mora i zabrinjavajuće činjenice koje nastoje osvijestiti građane da pravilnim odvajanjem otpada štite i Jadransko more – Iz tvog doma počinje čist Jadran“.
>>> Pročitajte još >>> Čistoća Split pokrenula kampanju „Odvoji, lako je“