Kampanja Čistoće Split „Odvoji, lako je“ dobitnica nagrade za digitalni marketing SoMo Borac
„Iz tvog doma počinje čistiji Split“: Cilj kampanje Čistoće Split je educirati i potaknuti građane na pravilno odvajanje otpada i korištenje novih polupodzemnih spremnika
Agencija CTA komunikacija i Čistoća Split za edukacijsku kampanju „Odvoji, lako je“ osvojili nagradu za digitalni marketing SoMo Borac u kategoriji „Content“.
U Splitu je u travnju 2023. pod sloganom „Odvoji, lako je“ počela provedba kampanje o novom sustavu odvajanja otpada putem polupodzemnih spremnika. Cilj kampanje je informiranje i edukacija građana o pravilnom odvajanju otpada u kućanstvima i njegovog pravilnog odlaganja u za to predviđenim polupodzemnim spremnicima. U tome građankama i građanima Splita pomaže i nova mrežna stranica „Odvoji, lako je“, a mogu se informirati i na Facebook i Instagram stranici Čistoće d.o.o. Split.
„Prvi prvi promotivni spot kampanje „Odvoji, razdvoji” osmišljen je u suradnji sa splitskim glazbenikom Vojkom V. i postao je senzacija koja se pjevala i puštala u splitskim klubovima, ali i dječjim vrtićima. Istaknuo se s 246 871 pregledom, rezultatom od 7 278 sati gledanja te prosječnim vremenom gledanja 1:48 minutu od ukupno 2:25 minute trajanja spota“, ističu u agenciji CTA komunikacija. „Promo spot „Put otpada“, imao je za zadatak pokazati građanima da „Ne ide sve na isto misto“ i da će njihov pravilno odvojeni otpad, biti i pravilno zbrinut. Posljednji spot u fokus je stavio zagađenje mora i zabrinjavajuće činjenice koje nastoje osvijestiti građane da pravilnim odvajanjem otpada štite i Jadransko more – Iz tvog doma počinje čist Jadran“.
SoMo Borac je nagrada koja se već 11 godina dodjeljuje najboljim digitalnim radovima iz Hrvatske i regije, a koji uključuju kampanje, sadržaje i proizvode (aktivacije, webove, aplikacije i slično). Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordan broj prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, dok je prvi put održana i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inozemnih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva.
Ekovjesnik