Milanski javni prijevoznik ATM prestao prodavati papirnate karte

Od 7. svibnja u milanskom javnom prijevozu koristi se vrijednosna kartica „RicaricaMi“

Milanski javni prijevoznik Azienda Trasporti Milanesi (ATM) prestao je prodavati jednokratne papirnate karte, a putnici za prijevoz autobusima, tramvajima, trolejbusima i podzemnom željeznicom od 7. svibnja koriste novu vrijednosnu karticu „RicaricaMi“.

„RicaricaMi“ je nova i praktična vrijednosna kartica koja korisnicima milanskog javnog prijevoza omogućuje nadoplatu do 30 putovanja prema istoj tarifi. Kartica ne glasi na ime pa je mogu koristiti različite osobe, ali ne u isto vrijeme.

„Cilj je smanjiti potrošnju papira i troškove tiska te poticati održiviju naviku nadoplate elektroničke kartice umjesto bacanja jednokratnih papirnatih karata nakon svake vožnje“, objasnili su u milanskom ATM-u.

Elektronička „RicaricaMi“ kartica besplatno se može preuzeti na svim automatima i ovlaštenim prodajnim mjestima ATM-a, na kojima se ujedno može izvršiti nadoplata za 30 vožnji prema istoj tarifi (za zone M1-M9), odnosno maksimalno jednu jednodnevnu ili trodnevnu kartu. Nova kartica također se može koristiti na željezničkim linijama Trenord i u integriranom tarifnom sustavu javnog prijevoza (STIBM) u prijevoznim sredstvima izvangradskih operatera.

Nakon ulaska u podzemnu željeznicu ili u pojedino vozilo javnog prijevoza, karticu je potrebno prisloniti na uređaj za očitavanje. Prilikom očitavanja u podzemnoj željeznici ili na ekranima automatskih blagajni i uređaja u ostalim vozilima javnog prijevoza korisnici također mogu vidjeti koliko im je karata preostalo na „RicaricaMi“ kartici. U milanskoj podzemnoj željeznici instalirano je 850 novih čitača koji su univerzalni kao i čitači u autobusima, tramvajima i trolejbusima te očitavaju vrijednosne karte i omogućuju plaćanje kreditnim i debitnim karticama, kao i pametnim telefonima.

© Azienda Trasporti Milanesi (ATM)

U prijelaznom razdoblju i dalje će biti moguće koristiti stare papirnate karte, koje će vrijediti do 30. studenog 2024. U svrhu informiranja korisnika milanskog javnog prijevoza pokrenuta je komunikacijska kampanja koja se provodi putem medija i društvenih mreža, a informacije o novom sustavu naplate istaknute su na stranicama ATM-a i u aplikaciji ATM Milano Official App, kao i u svim vozilima i na stanicama javnog prijevoza. Također, djelatnici ATM-a bit će prisutni na glavnim stanicama kako bi svim putnicima pružili potrebnu pomoć.

Pojedinačna karta milanskog javnog prijevoza stoji 2,20 eura i vrijedi 90 minuta za više putovanja. Dnevna karta prodaje se po cijeni od 7,60 eura i vrijedi za neograničen broj putovanja tijekom 24 sata, dok cijena trodnevne karte iznosi 15,50 eura. Djeca mlađa od 14 godina besplatno koriste javni prijevoz u Milanu i u svim općinama u kojima se primjenjuje integrirani tarifni sustav (STIBM). Mjesečne pretplatne karte stoje 39 eura, a godišnje 330 eura, dok učenici, studenti i zaposlene osobe do 30 godina starosti, kao i stariji od 65 godina ostvaruju pravo na popuste.

Stjepan Felber | Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Napulj je bogatiji za četiri nove podzemne umjetničke galerije

Linija 6 od 17. srpnja povezuje središnji gradski trg Piazza Municipio sa sajamskim kompleksom Mostra d'Oltremare u zapadnom dijelu grada, koje sada dijeli samo 15 minuta putovanja jednom od najljepših podzemnih željeznica na svijetu.

Kraj potrage za kartama javnog prijevoza u glavnom gradu Češke

Od danas putnici na svim linijama Praškog javnog prijevoza (Dopravní podnik hlavního města Prahy - DPP) mogu kupiti karte bez korištenja gotovine putem 1200 samoposlužnih uređaja ugrađenih u svim autobusima, e-busevima i trolejbusima.

U Sloveniji se 1. lipnja uvodi jedinstvena karta za integrirani javni prijevoz putnika

Ministarstvo okoliša, klime i energije od 1. lipnja 2023. produžuje dosadašnje jedinstvene elektroničke karte za integrirani javni prijevoz putnika (IJPP) i uvodi nove pod nazivom „Slovenija“. Počinje i primjena novih tarifa prijevoza temeljem kojih se cijene pojedinačnih IJPP karata određuju prema udaljenostima između gradova.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER