Francuske željeznice puštaju u prodaju 50.000 karata po cijeni od pet eura
Ultra low cost ponuda SNCF-a | Do dvadesetak destinacija po super povoljnim cijenama
Francuski nacionalni željeznički prijevoznik (SNCF) prije dvije godine uveo je dodatnu uslugu niskotarifnih vlakova OUIGO Train Classique kojom povezuje 20 nacionalnih odredišta po vrlo povoljnim cijenama. Obilježavajući dvogodišnjicu ove usluge, SNCF u utorak kreće s promotivnom prodajom 50 000 karata po cijeni od samo pet eura.
„Ovo je izvrsna prilika koju ne želite propustiti“, ističe se na OUIGO stranicama SNCF-a (Société nationale des chemins de fer français). Ponuda doduše vrijedi samo 24 sata, ali putnicima omogućuje kupnju karata po cijeni od pet eura.
Karta će se 21. svibnja moći rezervirati za jedno od 20 nacionalnih odredišta povezanih mrežom OUIGO Train Classique. Ovi vlakovi imaju terminal u Rennesu i Nantesu za zapadni dio Francuske i u Lyonu za jugoistočni dio zemlje, a povezuju šarmantni Saumur i gradove Les Aubrais, Angers, Mâcon i Dijon. Vlakovi staju i na nekoliko postaja u regiji Île-de-France, uključujući Juvisy, Massy, Versailles Chantiers, Melun i Villeneuve-Saint-Georges.
Kako bi proslavio prvu godišnjicu poslovanja, OUIGO Train Classique je prošlog svibnja već ponudio posebno atraktivnu promotivnu ponudu – 10 000 karata po cijeni od jednog eura. Sve karte bile su rasprodane u roku od sat vremena. Nakon uspjeha ove promotivne akcije, OUIGO je prošle jeseni putnicima ponudio dodatnih 10 000 karata, a ovog svibnja čak 50 000, ali po cijeni od pet eura.
Podsjetimo, isključujući promocije, cijene klasičnog OUIGO vlaka ograničene su od 10 do 49 eura po putovanju. Putnici mogu putovati s ručnom prtljagom, ali se dodatna naplaćuje pet eura. Djeca od četiri do 12 godina putuju po cijeni od osam eura, što je fiksna cijena tijekom cijele godine. Predstavljena u travnju 2022., ova usluga SNCF-a naslijedila je raniju uslugu Intercités 100 % Eco koja je ukinuta 2020. godine.
OUIGO Train Classique nudi sporije klasične vlakove po niskim cijenama za razliku od usluge OUIGO – low cost verzije SNCF-a ili jeftinijeg TGV vlaka velike brzine (fra. train à grande vitesse). Ova niskotarifna usluga pokrenuta je 2013. godine, a putnike trenutačno prevozi do pedesetak odredišta u Francuskoj. Za održavanje linija koriste se dvokatni vlakovi koji primaju velik broj putnika i putuju istom brzinom kao i TGV.
Stjepan Felber | Ekovjesnik