Zaštita zaposlenika i kupaca je na prvom mjestu!
Kaufland u svojim trgovinama provodi niz mjera zaštite zaposlenika i kupaca
>>> Uslijed teške situacije s koronavirusom diljem Hrvatske, trgovački lanac Kaufland donio je nove mjere s ciljem zaštite svojih zaposlenika i kupaca <<<
Od petka 27. ožujka na svim otvorenim blagajnama Kaufland poslovnica postavljena je zaštitna pregrada od pleksiglasa, čime želimo dodatno zaštiti naše djelatnike kako bi rad trgovina mogao neometano teći. Na ulazu u sve poslovnice te u svim drugim poslovnim područjima poduzeća postavljeni su dozatori sa sredstvom za dezinfekciju ruku kao i detaljne upute za pravilno pranje ruku. Svi su zaposlenici dobili higijenske upute te upute o zabranama putovanja te ih se redovito o svemu izvještava.
Nadalje, maksimalno je pojačana i higijena u poslovnicama što uključuje pojačano pranje i dezinfekciju površina koje se češće dodiruju kao što su to košare za kupce, POS-uređaji i slično, a za još sigurniju kupnju, a svi pekarski proizvodi pakiraju se u pojedinačna pakiranja. Osim toga, ograničen je i broj osoba koje mogu istovremeno ući u poslovnicu te se na sve apelira da obavezno koriste dezinfekcijska sredstva te drže razmak od najmanje 2 metra.
- Trgovački lanac Kaufland donio je nove mjere s ciljem zaštite svojih zaposlenika i kupaca te su na svim otvorenim blagajnama postavljene zaštitne pregrade od pleksiglasa. / Foto: Bruno Zlomislić / Kaufland Hrvatska
U trgovinama su na vidljiva mjesta također postavljeni i plakati s opisom poduzetih mjera te kupci i zaposlenici u svakom trenutku mogu vidjeti sigurnosne upute i preporuke, a više se mogu i informirati preko službenih komunikacijskih kanala poput ove web stranice.
Od samog početka pandemije koronavirusa, Kaufland na lokalnoj i globalnoj razini pomno prati situaciju i upute nadležnih tijela te je s ciljem zaštite zaposlenika i kupaca donio brojne mjere kako bi se umanjio rizik od zaraze u trgovinama.
„Naše smo poslovanje organizirali tako da svi dijelovi poduzeća normalno funkcioniraju. Trenutačno radno vrijeme naših trgovina, prema uputama nadležnih institucija, je od 8 do 17 sati i u tome periodu želimo našim kupcima omogućiti sigurnu kupnju, a zaposlenicima maksimalnu zaštitu. Iznimno smo ponosni na sve naše zaposlenike u trgovinama i logističko-distributivnom centru koji unazad nekoliko tjedana ulažu veliki trud kako bi njihovi sugrađani mogli pronaći sve ono što im je u ovim izvanrednim okolnostima potrebno“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.
Milijun kuna hrvatskim bolnicama za borbu protiv koronavirusa
Svakako valja istaknuti i vijest kako su trgovački lanci Lidl i Kaufland zajednički donirali ukupno milijun kuna bolnicama u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Varaždinu i Puli. Tako je KB Dubravi i Klinici za infektivne bolesti Dr. Fran Mihaljević u Zagrebu isplaćeno po 250 tisuća kuna, dok je KBC Split, KBC Osijek, KBC Rijeka, OB Varaždin, OB Pula donirano po 100 tisuća kuna, a sve kako bi se ovim ustanovama olakšala nabava materijala i opreme potrebne za svakodnevnu borbu protiv koronavirusa, ali i zbrinjavanje najtežih bolesnika na intenzivnoj njezi.
„Pomno pratimo situaciju s koronavirusom, globalno i lokalno, te činimo sve što možemo kako bismo zaštitili naše kupce i zaposlenike. No, naši se napori ne mogu mjeriti sa svakodnevnim iscrpljujućim radom medicinskog osoblja diljem cijele Hrvatske i na tome im svima od srca zahvaljujemo. Samo zajedničkim snagama možemo postići zadane ciljeve u borbi protiv ovog opasnog virusa te smo tako i mi odlučili zajednički donirati ova sredstva, nadajući se da će naša donacija olakšati nabavu potrebnih materijala i opreme. Ovim putem cijelom medicinskom osoblju diljem Hrvatske želimo poručiti da smo uz njih u ovoj teškoj situaciji!“, poručili su iz Lidla Hrvatska i Kauflanda Hrvatska.
Pored teške epidemiološke situacije, Zagreb je prošle nedjelje pogodio i težak potres, koji je dodatno otežao provođenje posebnih mjera za suzbijanje koronavirusa. Lidl i Kaufland su se brzo prilagodili novim mjerama te uveli mjere zaštite svojih zaposlenika i kupaca.
Međutim, ono što je u trenutnoj situaciji najvažnije, Lidl i Kaufland su zajednički prepoznali napore hrvatskog zdravstvenog sustava i njihove povećane potrebe te su svojom humanom gestom pokazali spremnost na pomoć onima kojima je to najpotrebnije.
Ekovjesnik