Najveći svjetski proizvođač čokolade osigurava milijardu dolara za borbu protiv klimatskih promjena
Održivi razvoj
Mars Inc. putem svoje inicijative „Sustainable in a Generation“ planira namijeniti milijardu dolara za borbu protiv klimatskih promjena.
S prihodom većim od 35 milijardi dolara, Mars Inc. je najveći svjetski proizvođač čokolade, ali i hrane za kućne ljubimce, pića te žvakaćih guma. Među njihove najpoznatije brendove ubrajaju se omiljene čokolade M&Ms, Snickers, Mars Bar, Milky Way, Skittles i Twix, no svjetsku javnost posebno je obradovala vijest kako Mars Inc. putem svoje inicijative „Sustainable in a Generation“ planira namijeniti milijardu dolara za borbu protiv klimatskih promjena.
Prema magazinu Fortune, čokoladni gigant već posjeduje vjetroelektrane u Teksasu i Škotskoj iz kojih energijom snadbijeva svoju proizvodnju u SAD-u i Velikoj Britaniji. Prema najavi, Mars se do 2018. godine obvezuje izgraditi vjetroelektrane i solarne farme u još devet zemalja, i to s ciljem smanjenja emisije stakleničkih plinova u procesima proizvodnje za 27 posto do 2025. godine i čak 67 posto do 2050. godine.
„Ovo je kritičan trenutak“, rekao je Grant F. Reid, generalni direktor i predsjednik Uprave Marsa. „Nikada prije tvrtke nisu imale tako veliku odgovornost i obvezu djelovanja na osiguranju budućnosti za zdrav planet i zdravo društvo. Poslovanje tvrtki treba se voditi s namjerom postizanja ciljeva održivog razvoja definiranih prema odrednicama UN-a i Pariškom sporazumu".
Mars je bio jedna od stotina globalnih tvrtki koje su pozvale predsjednika SAD-a Donalda Trumpa da ne povuče SAD iz Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama u lipnju ove godine.
Barry Parkin, glavni direktor održivog razvoja Marsa, izjavio je za Business Insider da ova najavljena zelena ulaganja u vrijednosti od milijardu dolara nisu motivirana Trumpovom kontroverznom odlukom o povlačenju iz globalnog sporazuma. „Ne zanima nas politika, ovdje je riječ o načelima“, objasnio je Parkin. „Zastupamo znanstveni stav o klimatskim promjenama i vjerujemo u potrebu za kolektivnim djelovanjem“. Međutim, također je istaknuo: „Vrlo smo razočarani odlukom američke administracije da se povuče iz Pariškog sporazuma“.
Plan „Sustainable in a Generation“ predstavlja skup dalekosežnih ciljeva i fokusira se na rješavanje nekih od najvećih problema suvremenog svijeta te će se usredotočiti na sljedeća tri područja s ciljevima u svakoj kategoriji:
1. Zdravi planet
Smanjenje ukupne emisije stakleničkih plinova u procesima proizvodnje za 27 posto do 2025. i 67 posto do 2050. godine.
Eliminacija korištenja vode iznad održivih razina.
Pomoć pri zaustavljanju, sprječavanju i preokretanju praksi koje degradiraju tlo i opterećuju prirodne ekosustave.
2. Uspješni radnici
Ostvarenje cilja za sve Marsove radnike da zarađuju dohodak dovoljan za održavanje pristojnog životnog standarda.
Poboljšavanje radnih uvjeta i iskustava, kako za tvorničke radnike u Chicagu, tako i za poljoprivrednike u Obali Bjelokosti. Cilj je ophoditi se prema radnicima s poštenjem, dostojanstvom i poštovanjem.
Žene zarađuju svega 10 posto svjetskih prihoda i posjeduju manje od jedan posto svjetske imovine. Mars ima za cilj stvarati nove mogućnosti za žene na radnim mjestima, tržištima i proizvodnim lancima tvrtke.
3. Briga i blagostanje
Ublažavanje nedostatka hrane i sigurnosnih rizika diljem svijeta.
Ulaganje u znanost i dizajn proizvoda kako bi se poboljšala nutritivna svojstva prehrambenih proizvoda te istovremeno osigurale njihove dovoljne količine.
Proizvodi na tržištu koji će milijardama ljudi pomoći da vode zdraviji i sretniji život.