Hondin marketinški potez u Parizu ocijenjen kao promocija prometnog prekršaja

Brza reakcija zamjenika pariške gradonačelnice i brojni komentari korisnika društvenih mreža svjedoče o velikoj promjeni poimanja važnosti i zaštite javnog prostora

Kažu da se da automobili u Parizu tretiraju kao cigarete. Kao i pušenje, štetni su i opasni za zdravlje i sigurnost građana, a nakon uvođenja posebnih poreza i zabrana za starije modele te nedavno uvedenog ograničenja brzine, i sve nepoželjniji u javnom prostoru francuske metropole.

Automobilska industrija je na još većem udaru kada za reklamiranje svojih proizvoda koristi prepoznatljive simbole i lokacije „Grada svjetlosti“ – nepropisno parkiranih na biciklističkoj stazi!

 

Honda će zapamtiti neuspjeli pokušaj reklamiranja svog automobila Civic R Limited Edition, koji će im u sjećanju sigurno ostati kao „très“ ograničeni marketinški potez na kakav se više (nitko) neće odlučiti. Hondina PR služba u Francuskoj je za fotografiranje navedenog modela nedavno koristila lokaciju mosta Pont de Bir-Hakeim, koji preko otoka Île aux Cygnes (Otok labudova) povezuje 15. i 16. pariški arondisman. Most je zbog svoje atraktivnosti, ali i neposredne blizine Eiffelovog tornja jedna od čestih lokacija za snimanje filmova, televizijskih serija, video spotova i modnih editorijala, a u posljednje vrijeme i reportaža o procvatu biciklizma o Parizu. Naime, mostom prometuju vlakovi pariške podzemne željeznice, a ispod njih prolazi i jedna od gradskih biciklističkih staza.

  • Automobil je za potrebe oglašavanja snimljen nasred biciklističke staze / Izvor: Twitter / Honda France

Možda bi ovaj nepromišljeni potez izazvao manju buru na društvenim mrežama da Hondino vozilo nije bilo parkirano nasred biciklističke staze, no francuska javnost nedavno se bavila i primjerom greenwashinga naftnog i plinskog diva TotalEnergies, koji putem svoje zaklade financira izložbe u francuskim muzejima i galerijama.

Neodgovorno promoviranje prometnog prekršaja

„Hej, @HondaFrancePR, vaš model „Civic“ nosi pogrešan naziv. Ne samo da je zabranjeno parkirati na biciklističkim stazama, već je prije svega i vrlo opasno. Trebate učiniti jednu stvar:  uklonite ovaj oglas, a vozilo parkirajte u jednom od brojnih podzemnih parkirališta!“, poručio im je David Belliard (Zeleni-EELV), zamjenik pariške gradonačelnice zadužen za prijevoz i održivu mobilnost.

Na Hondu su se okomili i brojni drugi korisnici društvenih mreža, a pojedini upozoravaju kako je riječ o „promoviranju prometnih prekršaja“ jer se u Parizu nepropisno parkiranje kažnjava novčanim kaznama u visini od 35 do 135 eura.

>>> Pročitajte još >>> U pariškoj Gradskoj vijećnici otvorena podzemna garaža za bicikle

  • Dostupnost sigurnog parkinga za bicikle svakako je jedan od odlučujućih čimbenika za korištenje bicikla kao prijevoznog sredstva u gradovima © Clément Dorval / Ville de Paris

Parižanke i Parižani su vrlo ponosni na svoje bogato kulturno nasljeđe i tradiciju, a većina podržava nedavno uvođenje ograničenja brzine na području cijelog grada, kao i velika ulaganja gradske uprave u izgradnju kvalitetne biciklističke infrastrukture. Uostalom, sve „zeleniji“ Pariz postaje prava biciklistička prijestolnica Europe i svijeta, stoga bi automobilska industrija trebala potražiti nove lokacije za snimanje i reklamiranje svojih jurilica. Na pariškim ulicama imaju sve manje prostora.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Pariz 2050. gradi se već sada!

Scenarij s 50 stupnjeva Celzija prema predviđanjima Međuvladinog panela o klimatskim promjenama (IPCC) u Parizu se još uvijek može izbjeći. No, to zahtijeva odlučno i hitno djelovanje, a s obzirom na to da klimatske promjene također pogoršavaju društvene nejednakosti, Pariz će s prilagodbom i zelenom transformacijom odlučno nastaviti i u nadolazećim godinama.

250 milijuna eura za provedbu nove biciklističke strategije

Razvoj nove biciklističke infrastrukture i rješenja za sigurno parkiranje bicikala te daljnje ulaganje u sustav javnih bicikala... Cilj nove pariške biciklističke strategije za razdoblje od 2021.-2026. godine je 100-postotni biciklistički grad.

Grad ljubavi želi postati i 100-postotna biciklistička metropola

Francuska metropola trenutno raspolaže s više od 1000 km biciklističkih staza, uključujući više od 300 km trajnih i 52 km privremenih staza izgrađenih u vremenu nakon prvog vala pandemije koronavirusa. Potonje su u međuvremenu najvećim dijelom postale trajne, a do 2026. godine planira se izgradnja dodatnih 180 km novih sigurnih i dvosmjernih biciklističkih staza.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER