Bečki chatbot sve popularniji među građanima
Važan informativan alat za Bečanke i Bečane
Digitalni asistent Grada Beča, koji nudi brojne informacije o austrijskoj prijestolnici i gradskim temama, prošle je godine dao 2,3 milijuna odgovora na različite upite građana, a najzastupljenija tema bio je koronavirus.
Digitalni asistent Grada Beča nudi i informacije o redu vožnje i autobusnim, tramvajskim i metro linijama bečkog javnog prijevoza, kao i lokacije česmi s pitkom vodom ili vremenskoj prognozi. WienBot je integriran u aplikaciju Grada Beča, a dostupan je i kao posebna aplikacija te u web verziji. Prema novim podacima ovaj asistent, koji je pušten u rad 2017., sve je popularniji među Bečanima. Protekle godine dao je 2,3 milijuna odgovora na različite upite građana, što je u prosjeku bilo pet odgovora u minuti.
Najzastupljenija tema bila je pandemija. Naime, više od polovice odgovora odnosilo se na informacije vezane uz koronavirus kao što su cijepljenje protiv bolesti COVID-19 ili testiranja. Tijekom ljeta ovaj alat pružao je brojne informacije o sezoni kupanja, kupalištima i gradskim bazenima te njihovoj popunjenosti. Među popularnim temama prethodne godine našli su se još i ponuda poslova, parkiranje i klizalište na otvorenom ispred bečke gradske vijećnice.
Usluge WienBota kontinuirano se aktualiziraju i nadopunjuju. Tako, na primjer, neprestano sadrži informacije o trenutačnim epidemiološkim mjerama u glavnom gradu Austrije, a prošle godine sustav je naučio 3.000 novih ključnih riječi i sinonima. Osim toga, dodano je 9.000 emotikona i 1.500 kombinacija ključnih riječi. Član bečkog gradskog poglavarstva za financije i gospodarstvo Peter Hanke istaknuo je da je u razvoj WienBota uloženo mnogo znanja i truda djelatnika gradske službe za medije i informiranje. Chatbot, koji je već osvojio nekoliko priznanja, postao je važan informativan alat za Bečanke i Bečane.
EurocommPR / Ekovjesnik