Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

{ZAJEDNO} za zelene ideje: U sklopu natječaja dm je odabrao i novog dobavljača te će u svoju ponudu uvrstiti sapune od ekološkog kozjeg mlijeka Prirodne kozmetike Helena

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je dm odabrao u natječaju {ZAJEDNO} za zelene ideje. Kupci će moći birati među šest proizvoda brenda koji je razvila Helena Nađ, a uz sapun i kreme za lice, u planu je uvrštavanje još najmanje četiri proizvoda.

„Sapune, razne kreme, meleme, dezodoranse, šampone i druge prirodne kozmetičke proizvode već sam godinama izrađivala iz hobija za sebe, svoju obitelj i prijatelje. Upravo mi je prijateljica skrenula pozornost na dm-ov natječaj na koji sam se odmah i prijavila jer sam shvatila da je savršena prilika da još više ljudi upozna zdravstvene i ekološke prednosti prirodnih sapuna i krema za lice. Zahvalna sam dm-u što mi je pružio priliku da ove proizvode koji su nastali u Podgoraču, malom selu nadomak Našica, približimo njihovim, a sada i našim, kupcima diljem Hrvatske“, izjavila je Helena Nađ, osnivačica brenda Prirodna kozmetika Helena.

Brend se temelji na proizvodima koji imaju blagotvorni učinak na kožu, a nemaju štetan učinak na prirodu. U proizvodnji sapuna i krema za lice koristi se kozje mlijeko sa slavonskih pašnjaka koje posjeduje eko certifikat. Sapuni su biorazgradivi, dok su kreme za lice pakirane u papirnatim kutijicama zbog čega nema stvaranja plastičnog otpada kod nijednog proizvoda. Tijekom proizvodnje, većina posla se obavlja ručno, uz minimalan utrošak električne energije. Upravo je briga o utjecaju na okoliš tijekom proizvodnog procesa i pakiranja proizvoda potaknula dm da u sklopu natječaja {ZAJEDNO} za zelene ideje u ponudu uvrsti proizvode Helene Nađ.

  • Vesna Pavković i Helena Nađ

„Natječajem i realizacijom ekoloških projekata dm želi pokazati da je svaki korak prema stvaranju održivije budućnosti bitan. Proizvodi koje nudimo imaju iznimno važnu ulogu u tome jer nam omogućuju da zajedno s kupcima umanjimo utjecaj na okoliš. Uime dm-a želim zahvaliti gospođi Nađ što se prijavila na naš natječaj i omogućila nam da našu ponudu obogatimo još jednim domaćim brendom prirodne kozmetike i da podržimo razvoj njenog mladog i perspektivnog brenda“, izjavila je Vesna Pavković, menadžerica za asortiman u dm-u.

Na dm-ov natječaj pristiglo je gotovo 300 prijava u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji. Među prijavljenima dm je odabrao 17 ekoloških projekata i u njihovu će realizaciju uložiti više od 800.000 kuna.

Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Uz brošuru „Vrtovi koji zuje“ krenite u sadnju biljaka za oprašivače!

U brošuri se predstavljaju biljke za oprašivače koje možete saditi u vašem vrtu, objašnjava se važnost dostupnosti cvijeća kroz čitavu sezonu i kako odabirom biljaka možete pomoći oprašivačima da se nose s klimatskim promjenama. Također, navodi se i kako već ove jeseni sami možete sakupiti sjemenke divljeg cvijeća.

Natječaj dm-a {ZAJEDNO} za zelene ideje

U ponedjeljak 11. travnja, dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje na koji se mogu prijaviti projekti koji doprinose održivosti, s naglaskom na zaštitu okoliša i očuvanje prirode.

Natječaj dm-a {ZAJEDNO} za zelene ideje

U ponedjeljak 11. travnja, dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje na koji se mogu prijaviti projekti koji doprinose održivosti, s naglaskom na zaštitu okoliša i očuvanje prirode.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER