U Rim do 2025. godine stiže 121 novi tramvaj

Španjolski CAF sklapanjem ugovora za nabavu novih rimskih tramvaja jača svoju prisutnost na talijanskom tržištu

Tramvaji španjolskog proizvođača CAF koristit će se na postojećim i novim linijama, a zahvaljujući OESS sustavu i na dionicama bez kontaktne mreže.

Rimski javni prijevoznik ATAC S.p.A. u potpunom vlasništvu Grada Rima i španjolski proizvođač Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF) potpisali su ugovor za nabavu novih tramvaja za glavni grad Italije. Ugovor pokriva dizajn i proizvodnju 40 tramvaja te njihovo održavanje i opskrbu rezervnim dijelovima tijekom pet godina, no predviđa i opciju povećanja broja vozila za daljnjih 81, čime se ukupan broj tramvaja povećava na 121. Osnovni ugovor vrijedan je više od 130 milijuna eura, dok bi cjelokupan iznos uz isporuku dodatnih tramvaja mogao porasti na više od 400 milijuna eura.

ATAC S.p.A. je najveća tvrtka za javni gradski prijevoz u Italiji i jedna od vodećih europskih tvrtki te vrste. Osim tramvajske mreže, ATAC također održava tri trenutačne linije rimske podzemne željeznice, linije prigradskih vlakova, kao i gradske autobusne i trolejbusne linije koji čine okosnicu gradske prometne mreže. Stari tramvaji na šest postojećih i planiranim linijama tramvajske mreže zamijenit će se novima korištenjem europskih sredstava.

„Novi rimski tramvaji pompejsko crvene boje bit će dvosmjerni i tehnološki napredni, a uz 68 sjedećih mjesta i dva prostora za osobe s invaliditetom, svaki će tramvaj dužine 33,5 metara imati kapacitet 215 putnika. Novi ljepši, udobniji i suvremeniji tramvaji u Rim stižu do 2025. godine, a koristit će se na svim linijama, između ostalih i na dionicama bez kontaktne mreže. Činimo veliki korak naprijed te ulažemo u održiviji i učinkovitiji javni prijevoz.“ - kazao je rimski gradonačelnik Roberto Gualtieri.

  • Novi rimski tramvaj pripada CAF-ovom tipu suvremenih niskopodnih tramvaja Urbos

„Novi tramvaji omogućit će nam da zamijenimo postojeća vozila koja prometuju povijesnom jezgrom Rima, a koristit ćemo ih i na linijama koje planiramo realizirati u bliskoj budućnosti.“ – dodao je Eugenio Patanè, gradski vijećnik za mobilnost.

Tramvaji namijenjeni Rimu pripadaju CAF-ovom tipu suvremenih i klimatiziranih niskopodnih tramvaja Urbos, kakvih je već više od tisuću isporučeno u 50 gradova u više od 20 zemalja na svim kontinentima. Novi rimski tramvaj sastojat će se od pet modula s mogućnošću nadogradnje OESS (On Board Energy Storage Systems) sustavom, koji tramvaju omogućuje rad na dionicama bez kontaktne mreže, čime se smanjuje vizualni utjecaj na rimsku povijesnu jezgru uz istovremeno poboljšanje energetske učinkovitosti.

CAF Grupa surađuje s Gradom Rimom već više od 20 godina kojem je isporučila 70 vlakova podzemne željeznice koji trenutačno prometuju na linijama A, B i Roma-Lido. Također, CAF-ova tvrtka Solaris, specijalizirana za održivu konstrukciju autobusa, trenutačno na talijanskom tržištu predvodi po broju prodanih autobusa s nultom emisijom, nakon što je isporučila značajnu količinu električnih i vodikovih vozila.

Stjepan Felber | Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Rim kreće u izgradnju nove tramvajske pruge

Početkom tjedna objavljen je natječaj za izgradnju nove rimske tramvajske pruge Termini-Vaticano-Aurelio (TVA). Ulaganjem u proširenje tramvajske mreže gradski javni prijevoz želi se poboljšati na učinkovitiji i održiviji način.

Trgovci protiv izgradnje nove tramvajske pruge u središtu Rima

Nova tramvajska pruga Termini-Vaticano-Aurelio (TVA) povezat će središte glavnog talijanskog grada s njegovim zapadnim predgrađima, a proširenjem tramvajske mreže gradski javni prijevoz poboljšat će se na učinkovitiji i održiviji način.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER