Uz pomoć kupaca i radnika Radenske posađeno 20 tisuća stabala
#SRCEMZASUTRA
Kampanja pošumljavanja nadograđena je entuzijazmom radnika tvrtke Radenska Adriatic u čijim je vrtovima, uz planiranih 10.000 stabala u slovenskom Pomurju i 10.000 stabala u Dalmaciji, „sa srcem“ posađeno i dodatnih 240 crvenih hrastova.
„Ono što posadimo sa srcem mora uspjeti“, kažu u tvrtki Radenska Adriatic i potvrđuju to nedavnom kampanjom „Zelenija Slovenija“. Unatoč izazovima pandemije koronavirusa, kampanja je prema planu realizirana u kolovozu, dok je u Hrvatskoj pokrenut vrijedan projekt „Kap po kap – šuma“ i to u suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske i njihovom volonterskom kampanjom pošumljavanja Boranka. Cilj ove kampanje bio je pošumljavanje požarom opustošenih područja Žrnovnice i Mosora – kod splitskog naselja Sitno Donje.
U razdoblju od kolovoza do listopada, sve prodane staklene boce Radenske Kraljevi Vrelec 1l doprinijele su sadnji 10.000 stabala u sklopu projekta „Kap po kap – šuma“, čime je na jedinstven način ostvarena vrlo uspješna suradnja Radenske, njezinih kupaca i radnika. Ova hvalevrijedna akcija održana je i u Sloveniji, gdje je 10.000 stabala posađeno u Pomurju, području čiji je šumski fond oštećen biljnim bolestima i nametnicima.
„Akcije sadnje drveća u Dalmaciji odvijale su se vikendima tijekom jeseni, kada su najbolji uvjeti za sadnju. Volontere smo opremili sadnicama, ali i svom potrebnom opremom. Zbog sigurnosti i učinkovitosti volonterima su pomagali stručnjaci Hrvatskih šuma, članovi HGSS-a, Civilne zaštite i Hrvatske vatrogasne zajednice. Unatoč izvanrednim uvjetima, sadnja je bila uspješna i zahvalni smo na svakoj pojedinoj sadnici Radenske. Priroda se teško može sama obnoviti od mnogih požara koji se svake godine događaju u Dalmaciji - potrebna joj je naša pomoć!“, istaknuo je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.
„Gdje postoji volja, postoji način, izreka je u koju čvrsto vjerujem“, ustvrdio je direktor Radenske Marián Šefčovič. Prihvatio je epidemiološka ograničenja kao izazov i zajedno sa zaposlenicima pronašao rješenje. „Zaposlenici su se zaista radovali sadnji drveća, nismo im mogli oduzeti to veselje. Zato smo pronašli novo rješenje i njime nadogradili kampanju. Priskrbili smo im dodatna stabla i pozvali ih da ih posade u svom vrtu“, objasnio je Šefčovič. Tako je više od 240 mladih sadnica crvenog hrasta dobilo svoje mjesto u vrtovima zaposlenika, a tri crvena hrasta dobila su svoje mjesto ispred poslovne zgrade tvrtke.
„Održivost je načelo uzajamnosti između ljudi i prirode. Uzimanje i vraćanje, ravnoteža te osiguravanje harmonije između sustava kako bi buduće generacije također mogle uživati u životu koji mi živimo. Podržavanjem dobrih praksi na području zaštite okoliša, održivost ostaje vodeće načelo našeg poslovanja“, zaključila je Egle Wehle, direktorica marketinga Radenske Adriatic.
Više o aktivnostima tvrtke Radenske Adriatic potražite na srcemzasutra.hr.
- Ekovjesnik