Zaklada Solidarna i Bolt pokrenule suradnju s ciljem unaprjeđenja sigurnosti žena

Lokacija s detaljima o vozaču i putovanju može se podijeliti s prijateljem/icom ili članom obitelji slanjem push poruke

„Sigurnost je u Boltu prioritet – snažno osuđujemo i ne toleriramo nikakvu vrstu agresije niti neprimjerenog ponašanja – bilo vozača ili korisnika“, ističu u Boltu te dodaju kako je sigurnost korisnika i vozača područje je na kojem Bolt stalno i intenzivno radi. S ciljem daljnjeg unapređenja sigurnosnih značajki i alata sada je pokrenuta i suradnja sa Zakladom Solidarna.

Još od samih početaka Boltovo poslovanje u Hrvatskoj fokusirano je na stalno unapređivanje sigurnosnih značajki i alata u aplikaciji. Tako su već prisutne funkcionalna GPS registracija svakog putovanja, anonimizacija brojeva vozača i korisnika te sustav ocjenjivanja vozača i putnika. U aplikaciji je dostupna i sigurnosna značajka koja omogućuje dijeljenje lokacije automobila u stvarnom vremenu, što omogućuje praćenje rute osobama s kojima ju korisnik dijeli. Osim toga, u slučaju nužde, među sigurnosnim alatima nalazi se i tipka za hitne slučajeve koja korisnike izravno povezuje s brojem 112.

Kako bi dodatno unaprijedio sigurnost korisnika Bolt se udružio sa Zakladom Solidarna, koja je već počela s edukacijom Boltove korisničke podrške o pružanju najbolje moguće podrške korisnicima koji prijave neugodna iskustva. Zaklada će tako dokvalificirati zaposlenike Bolta koji su u svakodnevnom kontaktu s korisnicima aplikacije, kako bi im pružili potrebne alate, komunikacijske vještine te najvišu razinu pomoći pri traženju podrške. Solidarna i Bolt zajednički rade na alatima koji će žrtvama pružiti dodatne informacije i kontakte kojima se mogu obratiti za psihološku podršku u takvim slučajevima. Uz to, rade i na ažuriranju uvjeta korištenja u člancima specifično usmjerenim na uznemiravanje te na lokalizaciji i prilagodbi dodatnih sigurnosnih standarda za područje Republike Hrvatske.

„Edukacijom i internim promjenama, kompanije poput Bolta mogu pozitivno utjecati i dodatno povećati razinu sigurnosti žena koje koriste njihove usluge. Važno je podići kolektivnu svijest da je u situacijama ovakve prirode krivnja isključivo na počinitelju. Svjesni smo koliko je problem rasprostranjen, vidjeli smo slična iskustva žena u javnom prijevozu, bolnicama, ginekološkim ordinacijama, na sveučilištima i drugdje. Pozdravljamo ovaj Boltov iskorak te ćemo zajednički raditi na podizanju svijesti o standardima borbe protiv nasilja i diskriminacije”, izjavio je Ivan Blažević, direktor Zaklade Solidarna.

Uz pokrenutu suradnju usmjerenu na prava i sigurnost žena koja će dodatno unaprijediti Boltove interne procese, u planovima za budućnost je još nekoliko sigurnosnih značajki i alata.

„Smatramo kako je i samo jedan slučaj ovakve prirode previše. Snažno osuđujemo bilo kakvu vrstu agresije i neprimjerenog ponašanja vozača ili korisnika. Naše sigurnosne procedure dodatno su ojačane te predano radimo na dodatnom unaprjeđenju internih procedura i aplikacije kako bi razina sigurnosti bila još viša”, rekao je Tomislav Lukačević, glavni direktor Bolta u Hrvatskoj.

Situacije ovakve prirode u Boltu shvaćaju izrazito ozbiljno te potiču svoje korisnice/ke da prije polaska na putovanje provjere usklađenost registarskih oznaka vozila u koje ulaze te da je za volanom vozač s profilne fotografije u aplikaciji. Lokacija s detaljima o vozaču i putovanju može se podijeliti s prijateljem/icom ili članom obitelji slanjem push poruke.

Prijevoz vozača koji koriste račun nekog drugog vozača apsolutno je protiv pravila korištenja aplikacije Bolt. Korisnice/ci se stoga pozivaju da bilo kakva negativna iskustva prijave Boltovoj korisničkoj službi kroz aplikaciju ili na email croatia@bolt.eu. Boltov tim odgovara na sve zahtjeve i poduzima potrebne korake, uključujući istragu i suradnju s policijom ako im je korisnik prijavio svoj slučaj.

VEZANE VIJESTI

Program „Ostavi dobar trag“ ide dalje

Otvorene su prijave za novo izdanje programa „Ostavi dobar trag“, iza kojeg stoji Erste banka s partnerima Zakladom Solidarna, Panda komunikacijama i Social Prudence Consultingom.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER