Split: Održana zabava i edukacija za djecu u školskom botaničkom vrtu OŠ Skalice
„Igram da zaštitim more“
Učenici Ekonomske i upravne škole Split, zajedno s učenicima srednje škole Marco Polo Liceo Artistico Venezia, u školskom botaničkom vrtu Osnovne škole Skalice organizirali su događanje s ciljem podizanje svijesti o onečišćenju mora među mladima. Pritom su se koristili interaktivnom igrom s flash-karticama naziva „Igram da zaštitim more“.
„Igrom i zajedničkim druženjem djeca će steći važno znanje o očuvanju Jadranskog mora i zaštiti okoliša. Nadamo se da će to znanje prenijeti i svojim roditeljima.“ – rekla je Ana Vuković, učenica Ekonomske i upravne škole Split (EUŠS).
Igra „Igram da zaštitim more“ sastoji se od kartica sa slikama ugroženih morskih životinja i otpada iz mora, dok se na drugoj strani kartica nalaze nazivi tih pojmova. Cilj igre je u što kraćem vremenu povezati slike i nazive, čime se sudionici educiraju o onečišćenju Jadranskog mora.
„Htjeli smo djeci kroz zabavu i zajedničko druženje nekako prenijeti znanje o očuvanju Jadranskog mora i zaštiti okoliša. Svaka kartica, svaka povezana slika i naziv, priča o našoj odgovornosti prema moru koje nas sve povezuje.“ – kazao je Ivan Bašić, učenik Ekonomske i upravne škole Split.
Obrazovanje za aktivno sudjelovanje mladih
Ova interaktivna igra ideja je i pilot-projekt učenika Ekonomske i upravne škole Split, razvijena u sklopu radionica projekta ML-FREE. Cilj projekta je, između ostalog, povećanje znanja, vještina i aktivno sudjelovanje mladih dviju prekograničnih srednjih škola u borbi protiv onečišćenja otpadom iz mora. Učenici srednje škole Marco Polo Liceo Artistico iz Venecije na radionicama su također osmislili svoj pilot-projekt koji će provoditi u rujnu.
Projekt ML-FREE, koji sufinancira Europska unija, usmjeren je na rješavanje problema otpada iz mora edukacijom i aktivnim sudjelovanjem mladih. Cilj je stvoriti društvo koje će aktivno raditi na očuvanju morskog ekosustava.
„Ovaj događaj bio je prilika za educiranje mladih, njihovo povezivanje s prirodom i preuzimanje aktivne uloge u očuvanju okoliša.“ – kazao je Marin Pleština, učenik Ekonomske i upravne škole Split.