Coradia Continental povezivat će dva njemačka grada brzinom od 160 kilometara na sat

Alstom želi postati svjetski lider u pogonskim tehnologijama zelenih željeznica

U njemačkom Chemnitzu predstavljen je Alstomov baterijski električni vlak Coradia Continental. Tih, čist i brz skratit će vrijeme putovanja između Chemnitza i Leipziga te već sljedeće godine zamijeniti postojeće dizelske vlakove.

Alstom i Prometna uprava središnje Saske (Verkehrsverbund Mittelsachsen - VMS) u Chemnitzu su prošlog tjedna predstavili novi baterijski električni vlak Coradia Continental. VMS je naručio ukupno jedanaest vlakova koji će 2024. godine prometovati na liniji Chemnitz-Leipzig.

„Imamo ambiciju postati globalni lider u održivoj mobilnosti, a predstavljanje našeg prvog vlaka na baterijski pogon važan je korak u tom smjeru. Alstom u svom portfelju raspolaže prvim vlakom na vodik u komercijalnoj upotrebi, a s vodikovim i baterijskim vlakovima svojim kupcima nudi dva ekološki prihvatljiva alternativna pogonska rješenja za željeznicu.“ – kazao je Müslüm Yakisan, predsjednik Alstoma za regiju DACH (Njemačka, Austrija, Švicarska).

„S Alstomovim baterijskim vlakovima želimo krenuti u budućnost lokalnog željezničkog prijevoza putnika. Najvažnijim, ali još uvijek neelektrificiranim željezničkim pravcem na našem području, vozit će baterijski električni vlakovi koji će omogućiti brzo, ekološki prihvatljivo i udobno putovanje na relaciji Chemnitz – Leipzig“, izjavio je Mathias Korda, glavni direktor Prometne uprave središnje Saske (VMS).

  • © Alstom

Udoban vlak visokih performansi

Baterijski električni vlak Coradia Continental ima domet do 120 kilometara i može voziti kontaktnom mrežom pod naponom, kao i na neelektrificiranim dionicama pruge. Vlakovi s tri vagona dugi su 56 metara i imaju kapacitet 150 putnika. U baterijskom načinu rada postići će maksimalnu brzinu od 160 km/h, a kapacitet litij-ionskih baterija visokih performansi jamči rad bez kontaktne mreže na liniji Chemnitz-Leipzig.

Njemačke tvornice Salzgitter i Mannheim bile su uključene u proizvodnju baterijskih električnih vlakova, dok je baterijski vučni podsustav dizajnirao i isporučio Alstomov Tarbes, svjetski centar izvrsnosti za ekološke vučne sustave.

  • Coradia™ Continental © Alstom

Kompletan portfelj rješenja s nultom emisijom

Alstom nudi najveći i najcjelovitiji portfelj vučnih tehnologija za željeznička vozila s nultim izravnim emisijama, od vodikovih gorivih ćelija do baterijskih i električnih. Vlak Coradia iLint predstavljen je 2016. godine kao prvi i jedini operativni putnički vlak na vodik na svijetu.

Alstom je također razvio rješenja za vučne baterije na više svojih proizvoda koje opslužuju kraće neelektrificirane linije. Osim toga, Alstomova zelena rješenja omogućuju pretvorbu postojećih dizelskih vlakova u vlakove s nultim izravnim emisijama.

S.F. | Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Njemačkom krajem 2021. počinju prometovati Coradia iLint vlakovi na vodik

Francuska multinacionalna kompanija Alstom potpisala je ugovor za proizvodnju i isporuku 14 garnitura vlakova pokretanih energijom vodika. Očekuje se kako će ovi vlakovi pokretani gorivnim člancima, u kojima se proizvodi električna i toplinska energija, biti pušteni u promet za potrebe njemačkog željezničkog operatera LNVG u prosincu 2021. godine.

U sjevernoj Njemačkoj krenuo prvi vlak na vodik

Prvi svjetski vlak na vodikov pogon službeno je pušten u promet ovog ponedjeljka u njemačkoj saveznoj državi Donja Saska. Dva plava vlaka Coradia iLint, koje je proizveo francuski Alstom u Salzgitteru, krenula su sto kilometara dugom trasom između gradova Cuxhavena, Bremerhavena, Bremervördea i Bruxtehudea u sjevernoj Njemačkoj.

Avelia Horizon - jedini dvokatni vlak velike brzine na svijetu

Čelnici tvrtki SNCF Voyageurs, TGV-Intercités i Alstom u petak su u Almstomovoj tvornici u La Rochelleu predstavili proizvodnu liniju „vlaka budućnosti“ - TGV M. Avelia Horizon je jedini dvokatni vlak na svijetu koji vozi brzinom većom od 300 km/h, nudi visoku operativnu fleksibilnost i jamči najvišu razinu sigurnosti i udobnosti za putnike, a istovremeno smanjuje potrošnju energije i troškove održavanja.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER